Bagaimana untuk Masak Teh Pudina untuk Sayangku Lailer❤️ yang Enak

Bagaimana untuk Masak Teh Pudina untuk Sayangku Lailer❤️ yang Enak

Posted on
Bagaimana untuk Masak Teh Pudina untuk Sayangku Lailer❤️ yang Enak

Teh Pudina untuk Sayangku Lailer❤️.

Bagaimana untuk Masak Teh Pudina untuk Sayangku Lailer❤️ yang Enak Awak dapat memasak Teh Pudina untuk Sayangku Lailer❤️ menggunakan 5 bahan dan 5 langkah. Perhatikan dengan baik begini langkahnya memulainya.

Bahan-bahanya untuk membuat Teh Pudina untuk Sayangku Lailer❤️ ialah

  1. Persiapkan 1 jag kecil air.
  2. Anda membutuhkan 2 uncang teh.
  3. Sediakan Daun pudina.
  4. Anda membutuhkan Gula batu/gula biasa.
  5. Persiapkan Ais batu.

Instruksinya Resep Teh Pudina untuk Sayangku Lailer❤️

  1. Sukat air guna jag kecil. Kemudian tuang ke dalam periuk. Pastu ambil 2 uncang teh, buangkan dia punya tag kertas tu pastu simpulkan tali kedua dua uncang teh tersebut.. Teh Pudina untuk Sayangku Lailer❤️
    Teh Pudina untuk Sayangku Lailer❤️
    Teh Pudina untuk Sayangku Lailer❤️
  2. Then, campak uncang teh tu dalam periuk yang berisi air tadi tu. Masukkan daun pudina. Ni saya letak ikut sukati je kalau tak cukup boleh tambah nanti. Pastu bukak api sederhana..
  3. Masukkan 3 ketul gula batu saiz macam dalam gambar. Hatni terpulang kepada korang nak letak banyak mana, ikut tahap kemanisan korang. Saya letak gula batu pastu saya rasa macam tak berapa manis tu yang saya tambah sikit gula perang. Kena pandai sesuaikan rasa manis tau nanti tak pasal² kena kencing manis pulak😂.
  4. Bila dah mendidih tu, alih periuk dari dapur dan sejukkan dulu teh tu..
  5. Bila teh dah sejuk, ketuk ais batu masukkan dalam jag peberet korang dan tuangkan teh tersebut.Saya buat dua version, satu letak ais batu and satu teh panas. Dua² version sedap👍.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *